شناسهٔ خبر: 217197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی:

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد

صفری پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه در شرایط بحرانی و ضرورت حضور میدانی مسئولان در کنار مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از شرایط جنگ، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران با حضور مهری صفری نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی و اعضای این شورا در پی دستور ویژه وزیر برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه در شرایط بحرانی و ضرورت حضور میدانی مسئولان در کنار مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از شرایط جنگ، برگزار شد.

در این نشست، موضوعات مرتبط با استان تهران و چالش‌های پیش‌روی آنان در شرایط جنگ مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین درباره نحوه تداوم فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف وزارتخانه از جمله حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی و خدمات پشتیبانی و ضرورت حمایت از آنان در شرایط خاص بحث و تبادل نظر شد.

نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی و ارتباط مستقیم با مدیران ذیربط در مجموعه‌ استانی، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت کاری، شناسایی مسائل و دریافت پیشنهادات در استان تهران عنوان کرد.

در ادامه این نشست، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران و سایر مدیران کل استان گزارشی از  اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در شرایط جنگ ارائه داده و بر آمادگی استان برای تعامل بیشتر در این حوزه تأکید کرد.

در پایان جلسه، صفری به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی از تلاش شبانه‌روزی مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در دوران بحران سومین جنگ تحمیلی تقدیر کرد.